Naam:
valleriatraveling.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Mijn passie voor reizen is 18 jaar geleden begonnen toen ik als dame van 19 jaar besloot een aantal maanden in Mexico te gaan wonen en werken. Die maanden werden jaren.  Terug in Nederland merkte ik dat reizen mijn passie bleef en ben ik in het toerisme blijven werken. Op dit moment ben ik winkelmanager van meerdere vakantiewinkels. Ik inspireer en adviseer mensen dan ook graag bij hun vakantie wensen en maak hun deze graag waar.

Maar het mooiste vind ik mensen te inspireren en te laten zien wat voor moois er op de wereld te zien en te beleven is d.m.v. mijn eigen ervaringen.

Veel plezier bij het lezen van mijn blogs!

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Curaçao, Cyprus, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, San Marino, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk.